Thursday, March 13, 2008

I'm Back !!!


ခင္မင္ေလးစားရပါေသာ မိတ္ေဆြေမာင္ႏွမ ၊ စာဖတ္ပရိတ္သတ္မ်ား

ကၽြန္မ အိမ္အေျပာင္းအေရႊ႕ၾကားမွာ အရမ္းအလုပ္မ်ားေနခဲ့တာေရာ ၊ အင္တာနက္လိုင္းခ်က္ခ်င္းျပန္မရေသးတာေရာ ၊ ကၽြန္မရဲ႕ ကိစၥေတြေရာ အားလံုးေပါင္းျပီး အြန္လိုင္းေပၚမွ ေပ်ာက္သြားခဲ့ရတဲ့အတြက္ အားလံုးကို ေတာင္းပန္လိုပါတယ္။ ကၽြန္မဆီကို ေမးလ္ပို႕ ၊ ဖုန္းေတြဆက္ျပီး ဘေလာ့ခ္ဆက္ေရးဖို႕ တိုက္တြန္းေနသူ မိတ္ေဆြမ်ားအားလံုးကိုလည္း ကၽြန္မ ဘေလာ့ခ္ေရးတာ ရပ္သြားျခင္းမဟုတ္ေၾကာင္း အေလးအနက္ေျပာလိုပါတယ္ .. ။ ယခုမွ ကၽြန္မကိစၥေတြအားလံုး အဆင္ေျပ ၊ အင္တာနက္ျပန္ရတာမို႕ ယခင္အတိုင္း ကၽြန္မ စာျပန္လည္ေရးႏိုင္ပါျပီ .. ။ ကၽြန္မ၀ါသနာအလုပ္မ်ားအားလံုးက ကၽြန္မ မိသားစုတစ္ခုလံုးကိုဆန္႕က်င္ျပီး လုပ္ေနတာျဖစ္တဲ့အတြက္ ေန႕စဥ္ အျခားဘေလာ့ခ္မ်ားအားလံုးကို အခ်ိန္မေလာက္လို႕ မလည္ပတ္ႏိုင္ခဲ့ရင္ နားလည္ေပးဖို႕ ေတာင္းဆိုခ်င္ပါတယ္ .. ။


ကၽြန္မ အခ်ိန္ရတိုင္း သြားေနက် ဘေလာ့ခ္အားလံုးကို အလည္ပတ္ေရာက္ရွိအားေပးသြားမွာပါ .. ။ အခက္ခဲေတြၾကံဳရတိုင္း မိတ္ေဆြေကာင္းႏွင့္မိတ္ေဆြတု ၊ အမွန္တကယ္ေစတနာရွိသူႏွင့္ ေခ်ာက္တြန္းလိုသူ ... အစရွိသည္တို႕ႏွင့္ပတ္သတ္ သင္ခန္းစာေတြ ၊ အေတြ႕အၾကံဳေတြကလည္း တေျဖးေျဖးရလာတာမို႕ အဆိုးထဲက အေကာင္းအားလံုးကိုလည္း ေလ့လာသင္ယူခဲ့ရပါတယ္။ ကၽြန္မ အြန္လိုင္းမတက္ႏိုင္ခ်ိန္ကာလအတြင္းမွာ ေမးလ္ေတြမျပန္ျဖစ္ ၊ စီေဗာက္စ္မွာ ရဂ်စ္စတာလုပ္လုိသူမ်ားအားလံုးကို ျပန္မဆက္သြယ္ျဖစ္ခဲ့တာအားလံုးအတြက္လည္း အခု ကၽြန္မ ၾကိဳးစားလုပ္ေပးေနပါတယ္။ မိတ္ေဆြတို႕ေရးထားတဲ့ စာတစ္ခုခု သို႕မဟုတ္ ရဂ်စ္စတာေမးလ္မ်ားကို ကၽြန္မ တစ္ေစာင္တစ္ေလ မေတာ္တဆ မ်က္စိေမွာက္ခဲ့လို႕ မျပန္ျဖစ္ခဲ့ရင္ ေက်းဇူးျပဳျပီး ထပ္မံပို႕ေပးၾကဖို႕အတြက္လည္း ကၽြန္မ ေတာင္းဆိုလိုပါတယ္ရွင္။

ေလးစားလ်က္
လင္းလက္ၾကယ္စင္

0 comments:

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။