Thursday, November 01, 2007

How Addicted to Blogging Are You?

87%How Addicted to Blogging Are You?

Free Online Dating from JustSayHi


ကၽြန္မ ဒီဘေလာ့ခ္ကို တအားစြဲလန္းျမတ္ႏိုးတာ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ အသိဆံုးပါ .. ။ ဒီဘေလာ့ခ္ထက္ ပိုခ်စ္ရမယ့္အရာ မရွိေလာက္ေအာင္ကို စြဲလန္းပါတယ္ .. ။ အခု တြက္ခ်က္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ျပံဳးမိပါတယ္ .. ။ ေမးခြန္းေလးေတြကလည္း ေကာင္းပါတယ္။


စာေရးျခင္းအႏုပညာကို ဘေလာ့ခ္ကေန အေတြ႕အၾကံဳေတြရ ၊ အတတ္ပညာေတြ ပုိတတ္ခဲ့တာမို႕ ဒီဘေလာ့ခ္က သက္မဲ့ေတြထဲမွာ ကၽြန္မ အျမတ္ႏိုးဆံုးေသာအရာပါ .. ။ ဘေလာ့ခ္ေရးတဲ့အတြက္ အခ်ိန္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပးရပါတယ္ .. .။ အရင္က ကၽြန္မ Part Time အလုပ္လုပ္ရင္း ေက်ာင္းတက္တယ္ ။ ဘေလာ့ခ္ေရးျပီးေနာက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္မ စာဖတ္ခ်ိန္ ၊ ေက်ာင္းစာၾကည့္ခ်ိန္ ၊ အိမ္အလုပ္ .. အားလံုးေပါင္းလိုက္ေတာ့ မႏိုင္ေတာ့ဘူး .. ။ အဲဒါနဲ႕ ပင္ပန္းလြန္းလို႕ အလုပ္လုပ္တာအားလံုးေတာင္ ရပ္လိုက္ရတယ္ .. ။ အခုေတာ့ ေက်ာင္းစာရယ္ ၊ အိမ္အလုပ္ရယ္ ၊ ကၽြန္မ၀ါသနာ စာေရး စာဖတ္ရယ္က ေနရာပိုယူလိုက္တာေပါ့ .. ။ တစ္ခုထပ္တိုးလာတာကေတာ့ ခ်စ္သူအတြက္ေပးရတဲ့အခ်ိန္ .. ။


အခ်ိန္ကို ၾကိဳးစားညွိယူရင္း ကၽြန္မကေတာ့ အျခားသူငယ္ခ်င္းေတြ ဘေလာ့ခ္ရယ္ ၊ ကၽြန္မဘေလာ့ခ္ရယ္ကိုေတာ့ ခြဲမရေအာင္ တြယ္တာေနလ်က္ပါ .. ။



0 comments:

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။