Wednesday, June 06, 2007

Me & My Blog



နည္းနည္းေလးေျပာဖို႕လိုျပီထင္လို႕ နည္းနည္းေလးရွင္းပါရေစအုန္း မိတ္ေဆြတို႕ေရ .. ။

လင္းလက္ေရးတာ ႏိုင္ငံေရးလည္း မဟုတ္ပါဘူး .. ။ အခ်စ္ေရးလည္း မဟုတ္ပါဘူး . .။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာရွိတဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံနဲ႕ပတ္သတ္တဲ့ ခံစားခ်က္ေတြလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္ … ။ ကၽြန္မဘ၀ရဲ႕ ေပါက္ကြဲသံစဥ္ေတြလည္ းျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္ .. ။ ဒါေပမယ့္ ရင္ထဲမွာ မတရားတာကို ခံစားရတာက ျမန္မာျပည္နဲ႕ အမ်ားဆံုးပတ္သတ္လို႕ ႏိုင္ငံေရးနည္းနည္းဆန္တဲ့ ဘေလာ့ခ္ျဖစ္ေနတာပါ .. ။

ဒီဘန္နာကို အသစ္တင္လိုက္တယ္ .. ။ အားလံုးရဲ႕ ေ၀ဖန္သံေလးေတြ ကၽြန္မ အြန္လိုင္းမတက္ျဖစ္တဲ့ၾကားက အကုန္သိရပါတယ္ … ။ အဲ အခ်စ္သိပ္ဆန္တာေတြေတာ့ ကၽြန္မေရးေလ့မရွိတဲ့ ဘေလာ့ခ္ပါ .. ။ ပါစင္နယ္ အနည္းငယ္ ရံဖန္ရံခါ ေပါက္ကြဲတတ္တာက လြဲလို႕ေပါ့ … ။

ကိုကိုနဲ႕႕ကၽြန္မပံုကို တင္ထားျခင္းကေတာ့ သူက ကၽြန္မတအားေလးစားရတဲ့သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလို႕ပါ .. ။ တစ္ခ်ိဳ႕စံဳတြဲေတြမွာ အခ်စ္ပဲရွိခ်င္ရွိမယ္ .. ။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာေတာ့ သူက အေျပာမဟုတ္ဘဲ တကယ္ လက္ေတြ႕က်က် ေဆာင္ရြက္တတ္သူတစ္ေယာက္မို႕ အတိုင္းမသိ ေလးစားျပီးခ်စ္ရတဲ့ ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ပါ .. ။ ဒီအတြက္ ကၽြန္မအျမဲ ဂုဏ္ယူမိပါတယ္ .. ။ ခံစားခ်က္ေလး နည္းနည္းေလး ထည့္လိုက္တာပါ .. ။

ကၽြန္မ ေနာက္ပိုင္း စာသိပ္မေရးျဖစ္ဘူး .. ။ ဘေလာ့ခ္တစ္ခုနဲ႕ မတရားမႈကို မၾကိဳက္တဲ့ စိတ္ဓါတ္တစ္ခုတည္းနဲ႕ လူ႕ေလာကမွာ အသက္ရွင္ရပ္တည္ဖုိ႕မျဖစ္ႏိုင္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မဘ၀ရဲ႕ အေျခခိုင္မႈတစ္ခုကိုေတာ့ ကၽြန္မရေအာင္ ယူဖို႕အခ်ိန္ေရာက္ေနေတာ့ လုပ္စရာရွိတာနဲဲ႕ပဲ အခ်ိန္ကုန္ေနရတယ္ .. ။ ဒါေပမယ့္ စာေရးျခင္းကိုေတာ့ ကၽြန္မ တအားခံုမင္တယ္ .. ။ ကၽြန္မျဖစ္ႏိုင္ရင္ စာေတြခ်ည္း ဖတ္ေနခ်င္တယ္ .. ။

ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ခံစားခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္ပ်က္ေလးေတြ ၊ ကၽြန္မ မၾကိဳက္တဲ့ မတရားမႈေလးေတြကို စုစည္းေဖာ္ျပျပီး လြတ္လပ္စြာ အျမင္ကြဲခြင့္ ၊ ေျပာခြင့္ေပးထားတဲ့ ဘေလာ့ခ္တစ္ခုပါပဲ .. ။ ဒီဘေလာ့ခ္ကေန ကၽြန္မ အသိပညာေတြ ပုိတိုးလာခဲ့ရတယ္ .. ။ လူၾကီးလူေကာင္းေတြနဲ႕ ရင္းႏွီးရသလို မေကာင္းတဲ့သူေတြရဲ႕ ေျပာဆိုျခင္းကိုလည္း ဂရုမစိုက္ဘဲ လုပ္စရာရွိတာပဲ အာရံုစုိက္ခဲ့ရတာေတြလည္း ရွိပါတယ္ .. ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ .. . ကၽြန္မကေတာ့ လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႕ စဥ္းစားျခင္း ၊ ေတြးေခၚျခင္းေတြ ေပါင္းစပ္ျပီး ၾကိဳးစားေရးေနတဲ့ ဒီေနရာကို မအားလပ္တဲ့အခ်ိန္မ်ားၾကားက ၾကိဳးစားေရွ႕ဆက္ေနဆဲပါ … ။

ဒီဘန္နာကို အေကာင္းဆံဳးျဖစ္ေအာင္ ၾကိဳးစားေရးဆြဲေပးခဲ့တဲ့ အကိုခ်မ္းျမစိုးကို ေက်းဇူးအမ်ားၾကီး တင္ရွိေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္ .. ။ ကၽြန္မဘေလာခ့္နဲ႕ပတ္သတ္ျပီး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို သူခ်ည္း ဒိုင္ခံလုပ္ေပးရတာမ်ားပါတယ္ .. ။ ေက်းဇူးးးးးးးးးအထူးးးးးးးးးးးးးးး အကို … ။

1 comments:

Anonymous said...

ကိုရီးယားကား sex is zeroထဲက မင္းသားနဲ႔တူတယ္ေနာ္။ ဟီး.

Post a Comment

အၾကံျပဳ comment ၀င္ေရးေပးတဲ့အတြက္ လိႈက္လွဲစြာ ေက်းဇူးတင္ရွိပါတယ္ရွင္ ။ မဖြယ္မရာ စကားမ်ား ၊ ဆဲဆိုျခင္းမ်ား ၊ ေပါေၾကာင္ေၾကာင္စကားမ်ား ၊ တစ္စံုတစ္ဦး၏ ကုိယ္က်င့္တရားသိကၡာကို ထိခိုက္ေစေသာ စကားမ်ား ျဖစ္ပါက ထို comment မ်ားကို လက္ခံမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ေလးစားစြာ အသိေပးအပ္ပါတယ္ရွင္ ။ အလည္လာေရာက္ အၾကံျပဳေရးသားျခင္းမ်ားအတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။ စာမ်ား ရွင္းလင္းစြာ ျမင္ရဖုိ႕အတြက္ Space မ်ား ထည့္ရိုက္ေပးၾကပါရွင္။